to top

משרד בוטיק לעריכת ייפוי כח מתמשך וצוואותרמת השרון | הרצליה | כפר סבא | רעננה | הוד השרון | והסביבה   ראשון-חמישי                 03-5472447, שלוחה 2 

20+ שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים

המומחים לעריכת ייפוי כוח מתמשךלכל תרחיש או מצב בחיים

מוסמכי משרד המשפטים | מחירים הוגנים | שירות מהיר, אישי ומקצועי

google ★ ★ ★ ★ ★
ייפוי כוח מתמשך בעניינים אישיים
ייפוי כוח מתמשך בעניינים אישיים עו"ד יעל מיליקובסקי-לוי, המתמחה בעריכת ייפוי כח מתמשך

ייפוי כוח מתמשך בעניינים אישיים

הדפס דוא'ל
(1 הצבע)
Media

כל אדם מעל גיל 18,הכשיר קוגניטיבית, רשאי לערוך ייפוי כוח מתמשך. מדובר על מסמך משפטי המאפשר לכל אדם להחליט מי יטפל בענייניו, במידה והוא לא יוכל לטפל בהם בצורה עצמאית.

 

לרוב ייפוי כח מסוג זה משמש אנשים מבוגרים, הסובלים ממחלות שעלולות להשפיע על צלילות המחשבה או אנשים הסובלים ממוגבלות נפשית, המטרה היא לאפשר לכל אחד לקבוע מי יוכל להחליט עבורו את ההחלטות השונות בחיים האישיים שלו.

 

ברוב הפעמים מדובר על בן משפחה או חבר קרוב, שניתן לסמוך עליו. ייפוי כוח מתמשך יכול לכלול עניינים אישיים, הכוללים עניינים רפואיים, או ענייני רכוש.

 

ניתן להחליט על שני אנשים שונים, כאשר כל אחד מהם יהיה אחראי על תחום אחר, או לחילופין, לבחור אדם אחד שיהיה אחראי על הכול.

האדם שמוסמך על קבלת ההחלטות מכונה "מיופה הכוח", בעוד האדם שעורך ייפוי כוח נקרא "הממנה".

ייפוי כוח מתמשך בעניינים אישיים – מה הוא כולל?

 

אנו מספקים שירות של עריכת ייפוי כוח מתמשך בעניינים אישיים, כאשר המטרה היא לדאוג לרווחה האישית של הממנה. ייפוי הכוח המתמשך בעניינים אישיים יעסוק במקום המגורים שלו, בצרכים החברתיים ובצרכים הנפשיים שלו ובחלק מהמקרים גם בענייני הרפואיים שלו.

 

ניתן להעביר את ייפוי הכוח לאדם אחד שיהיה אחראי הן על ענייני הרפואה והן על עניינים אישיים, או לחילופין, להחליט מראש על שני מיופי כוח.

 

כמו כן, הממנה יכול להעניק למיופה הכח חופש פעולה מוחלט בנוגע לתוכן ההחלטות, או לחילופין, לספק הנחיות ברורות כיצד לפעול במצבים מסוימים. למשל, ניתן לקבוע מראש האם לעבור לבית אבות, או לחילופין להישאר לגור בבית, אלא אם כן יתקיימו נסיבות מסוימות שיפורטו בצורה ברורה.

כמו כן, יפוי הכח המתמשך ייכנס לתוקף שעה שהממנה יאבד את כשירותו המשפטית.

מה חשוב לדעת לפני שעורכים ייפוי כוח מתמשך?

 

קודם כל, חשוב לזכור כי מיופה הכח חייב להיות מודע למינוי שלו ולהסכים לכך. לא ניתן להכריח אדם מסוים לקבל על עצמו את התפקיד הזה ללא הסכמתו, ולכן ברוב הפעמים נהוג לבחור בבן משפחה שניתן לסמוך עליו. כמו כן, כדאי תמיד לחשוב על אופציה ב', במידה ומיופה הכוח הנבחר לא יוכל לבצע את תפקידו.

 

במידה ונבחרים מספר מיופי כוח, חשוב להגדיר מראש מהן הסמכויות של כל אחד מהם, על מנת למנוע מחלוקת. בנוסף, כדאי להחליט מראש מי יכריע במקרה של מחלוקת, על מנת למנוע סכסוכים או עיכובים עתידיים.

 

ניתן להחליט על "אנשים מיודעים", שתפקידם יהיה לפקח על מיופה הכוח ולקבל ממנו דיווח שוטף לגבי ההחלטות והפעולות שהוא ביצע.

 

לחילופין, ניתן לקבוע כי האפוטרופוס הכללי יהיה אחראי לפקח על מיופה הכוח הנבחר.

 

אנו מזמינים אתכם להתייעץ עם עו"ד יעל מיליקובסקי-לוי בעניין, לשאול שאלות ולקבל מידע עדכני ורלוונטי לגבי המצב האישי שלכם. דרכנו תוכלו לערוך ייפוי כוח מתמשך בעניינים אישיים, תוך כדי מתן יחס אישי ומקצועי לכל אורך הדרך. לפרטים נוספים, צרו קשר.

עודכן לאחרונה ב שבת, 04 דצמבר 2021 05:37

Media

השאר תגובה

עורך דין ייפוי כח מתמשך באזור השרון

03-5472447 - שלוחה 2
רח' הנ"ץ 6
רמת השרון

 

רח' הנגר 24
הוד השרון

שעות פעילות - עריכת ייפוי כח מתמשך

ראשון-חמישי
9:00 עד 17:00
});})(jQuery);