to top

משרד בוטיק לעריכת ייפוי כח מתמשך וצוואותרמת השרון | הרצליה | כפר סבא | רעננה | הוד השרון | והסביבה   ראשון-חמישי                 03-5472447, שלוחה 2 

20+ שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים

המומחים לעריכת ייפוי כוח מתמשךלכל תרחיש או מצב בחיים

מוסמכי משרד המשפטים | מחירים הוגנים | שירות מהיר, אישי ומקצועי

google ★ ★ ★ ★ ★
ייפוי כוח מתמשך בעניינים רפואיים
ייפוי כוח מתמשך בעניינים רפואיים עו"ד יעל מיליקובסקי-לוי, המתמחה בעריכת ייפוי כח מתמשך

ייפוי כוח מתמשך בעניינים רפואיים

הדפס דוא'ל
(1 הצבע)
Media

ייפוי כוח מתמשך בעניינים רפואיים הינו מסמך משפטי המאפשר לכל אדם בגיר (מעל גיל 18), הכשיר קוגניטיבית, להחליט מי יהיה רשאי לקבל את ההחלטות השונות לגבי הטיפול הרפואי שלו, במידה והוא לא יוכל לעשות זאת בצורה עצמאית.

 

ייפוי כוח מתמשך יכול להתייחס רק לעניינים הרפואיים של הממנה (האדם שעורך ייפוי כוח), או לחילופין לכלול גם תחומים נוספים, כגון עניינים אישיים או ענייני רכוש.

 

המטרה של ייפוי הכוח היא להעניק למיופה הכוח את היכולת לתת הסכמה לטיפול רפואי, במידה והממנה לא יוכל לעשות זאת עקב מצב נפשי או מצב קוגניטיבי שאינו מאפשר זאת.

 

ייפוי הכוח המתמשך מונע את הצורך לפנות לבית המשפט לצורך מינוי אפוטרופוס, דבר שיכול להקל על המשפחה ולחסוך לא מעט זמן ובירוקרטיה.

ייפוי כוח מתמשך בעניינים רפואיים – מה כדאי לדעת?

 

קודם כל, חשוב להדגיש כי הממנה חייב להיות צלול בדעתו ולהבין את המשמעות של ייפוי כוח רפואי. כמו כן, מיופה הכוח חייב להיות אדם מעל גיל 18, שמסכים לקחת על עצמו את התפקיד.

 

ברוב הפעמים, נהוג לבחור מיופה כוח מתוך המשפחה או החברים הקרובים, היות והמטרה היא לבחור אדם שניתן לסמוך עליו.

 

ניתן לספק הנחיות ברורות כיצד לפעול במצבים מסוימים, למשל להדגיש מתי לאפשר טיפול רפואי מסוים ומתי לוותר עליו. אופציה נוספת, היא לסמוך באופן מלא על שיקול הדעת של מיופה הכוח, ולהעניק לו את הרשות לבצע את ההחלטות בעניינים רפואיים לפי שיקול דעתו.

 

בכל מקרה, ניתן להגדיר הנסיבות בהן נכנס לתוקף ייפוי הכוח המתמשך, כאשר ברירת המחדל הינה באמצעות חוות דעת רפואית. כמו כן, ניתן למנות "אדם מיודע" שמטרתו לפקח על מיופה הכוח ולקבל ממנו דיווחים שוטפים לגבי הפעולות השונות שהוא ביצע.

מהם הפרטים הטכניים של עריכת ייפוי כוח מתמשך בעניינים רפואיים?

 

חשוב להדגיש כי ייפוי כוח מתמשך חייב להיחתם בפני עורך דין, שמתמחה בתחום ועבר הכשרה מיוחדת לכך. בדרך זו, ניתן יהיה לקבל את כל המידע הרלוונטי, במטרה לקבל את ההחלטות המתאימות ביותר עבורכם.

 

חשוב לציין כי גם מיופה הכוח חייב לחתום על המסמך בפני עורך הדין, על מנת לוודא כי הוא הבין את המשמעות של המסמך ואת האחריות שהוא לוקח על עצמו.

 

לאחר מכן, ניתן להגיש את יפוי הכח באופן מקוון על ידי עורך הדין, כאשר בנוסף על עורך הדין לשלוח את יפוי הכח המתמשך המקורי בדואר רשום ללשכת האפוטרופוס הכללי המתאימה, אפשרות נוספת להפקדת יפוי הכח המתמשך הינה, הפקדה על ידי הממנה או מיופה הכוח בלבד בלשכת האפוטרופוס הכללי המתאימה באופן ידני.

 

חשוב לציין כי על מנת שייפוי הכוח הרפואי יספק למיופה הכוח את היכולת להחליט לגבי טיפולים או בדיקות שונות בבית החולים הפסיכיאטרי, יש צורך לציין זאת בצורה מפורשת.

 

הפעלתם את ייפוי הכוח המתמשך מה עכשיו?

 

מרגע שהפעלתם את ייפוי הכוח המתמשך חשוב להעביר את ליידע את הרפוא המטפל ואת קופת החולים בנוגע להפעלת ייפוי הכוח, וזאת על מנת שתוכלו לדאוג לטיפול רפואי אופטימלי לממנה.

 

 

לסיכום, משרדנו מספק שירות של עריכת ייפוי כוח מתמשך בעניינים רפואיים, על ידי עורכי דין מקצועיים שהוסמכו לתחום. דרכנו תוכלו לקבל שירות אישי ואדיב, הסבר מעמיק על המשמעות של ייפוי הכוח וליווי לכל אורך הדרך.

לעריכת יפוי כח מתמשך בעלות אטרקטיבית - השאירו פרטיכם

עודכן לאחרונה ב שישי, 06 ינואר 2023 10:19

Media

השאר תגובה

עורך דין ייפוי כח מתמשך באזור השרון

03-5472447 - שלוחה 2
רח' הנ"ץ 6
רמת השרון

 

רח' הנגר 24
הוד השרון

שעות פעילות - עריכת ייפוי כח מתמשך

ראשון-חמישי
9:00 עד 17:00
});})(jQuery);